Friday, March 9, 2007

On Persepolis

My angry reaction to the vandalism by a freaking film crew in Persepolis

خبر تخريب عمدی کاخ داريوش در تخت جمشيد توسط یک کارگردان غیرمسئول و نادانی بنام تهميه ميلاني را خواندم و احساس میکنم دارم دیوانه میشوم. واقعآ در داخل مملکت چه خبره؟ ایا اینها دیوانه شدند؟ این ادمها اگر واقعآ تمایل دارند مرکز توجه باشند یا به روانپزشک مراجعه کنند یا کار دیگری انجام بدهند. من واقعآ ‌درک نمیکنم چطور انسانهای روان پریش میتوانند اسم خود را هنرمند بگذارند؟ واقعآ نمیدونم عصبانیت خودم رو چجوری خالی کنم. واقعآ شرم اوره . صد رحمت به حیوان چهار پا
تخريب بخشی از کاخ داريوش در تخت جمشيد توسط یک کارگردان

1 comment:

خیابان شماره 11 said...

They are the true successors of that freaking bastard "Khalkhali". BTW, join the Google bomp against this new movie "300". They show Persian Soldiers as fictious animals.
Read the complete story at http://legofish.com/persiblog/004571.html