Monday, June 16, 2008

Iran's Oppression

The Islamic regime of Iran hates its own people and it wages a daily campaign of oppression, harrasment and abuse against women and young men and any body who wants to be free. Look at these images taken by the reformist ISNA agency to see for yourself how life in an Islamic state can be. BBC also has a report on these latest events.

I talked to my young sister today and she said that it can get scary to wear colorful scarf or tight dress in public since it will land people in jail or result in fines. Most notable, she mentioned, is the ever visible presence of the religious police (thugs) in the streets who can detain those wearing western style stuff.

More photos indicate how frustrating it must be to be a woman in Iran these days.

4 comments:

Anonymous said...

یکی از خوانندگان: هم میهنانم 18 تیر نزدیک است

ایمیل یکی از خوانندگان:

درود بر تمام خوانندگان گرامی
باز هم خبر از جنایت دیگر حکومت کثافت اسلامی و خیانت خامنه ای و نوچه دزدانش قلبمان را جریحه دار کرد . از شهادت جوان آزاده که به وسیله شوک الکتریکی در تبریز کشته شد تا تخریب حریم باستانی سیلک و رطوبت بسیار شدید در دشت مقدس پاسارگاد .هنوز آتش سوزی در تخت جمشید را از یاد نبردیم که خبر تخریب تنها سند هویت خلیج فارس تا روزها مجال فکر کردن را از ما گرفت. صدا و سیمای رژیم چقدر بی شرم است که مقابل روی هفتاد میلیون نفر ایستاد و خبر آتش سوزی در تخت جمشید را به مردم تحویل داد.سردار زارعی چقدر بی ناموس است که جرم زنا را با پر کردن جیب آخوند های کثافت خرید.احمدی نژاد چقدر بی حیا است که قول آزادی پوشش را به جوانان داد و زنان ایرانی را این طور در جلو چشم مادرشان مورد ضرب و شتم قرار می دهد.خامنه ای هم همین طور که داریوش کبیر را جبار تاریخ خوانده است البته با این تفاوت که فراموش کرده هیچ کس در تاریخ همانند خمینی و هیچ حکومتی در جهان همانند حکومت ولایت فقیه دستش به خون جوانان آلوده نیست سخن را کوتاه میکنم هم میهنانم 18 تیر نزدیک است این فکر را که با یک گل بهار نمیشه بندازید دور چرا که این هم نوع دیگری از اقدامات رژیم است مطمئن باشید حکومت اکنون بیش از پیش شکننده شده است و جنگ قدرت از داخل در حال سست کردن پایه های ننگین جمهوری اسلامی است پس از همین امروز شروع کنیم به تبلیغ برای آزادی اگر شمایی که در حال خواندن این متن هستید فقط 2 نفر را با خود همراه کنید مطمئنا عمر حکومت به نوزدهم تیر نمیرسد فراموش نکنید که قبل از شما مردم شهر مشهد آمادگی خود را اعلام کردند.

پاینده ایران

http://www.iranpressnews.com/source/041776.htm

Winston said...

کاملا موافقم. ایکاش در ایران بودم و کمکی میکردم

Azarmehr said...

This latest campaign will back fire at the mullahs. At no time ever in the last 28 years do I remember the IR to be so hated by ordinary Iranians.

Louise said...

Winston, did you see this comment at Gateway Pundit:

Anonymous گایا - حزب سبز لبه تاریکی ایران said...

All Iranian young people say: " Islam is a satanic and an anti humanism religion. "

تمام جوانان ایران می گویند : " اسلام یک دین اهریمنی و یک دین ضد بشر است."

Alle iranske unge si: "Islam er en satanic og en anti humanisme religion."

Todos los jóvenes iraníes dicen: "El Islam es un satánico y un humanismo de lucha contra la religión."

جميع الشباب الايراني يقول : "الاسلام هو شيطانيه ومناهضه للدين الانسانيه".

Tous les jeunes iraniens dire: "L'islam est une satanique et un humanisme de lutte contre la religion".

Alle iranske unge sige: "Islam er en sataniske og en anti humanisme religion."

Alle Iraanse jongeren zeggen: "De islam is een satanische en een anti humanisme religie."

Все иранские молодые люди говорят: "Ислам является сатанинские и анти религия гуманизма".

所有伊朗的年轻人说: “伊斯兰是一个撒旦和反人文主义的宗教

greenGaya.blogspot.com